Spar tid og penger ved å sammenligne tusenvis av produkter og tjenester
Feire Super Mario Bros™ 25 bursdag med Wii og Nint

Helse/Trening

Dytt Helse

Dytt Helse
Hjemmeside Dytt.no

Dytt.no har en misjon om å gjøre ansatte i norske organisasjoner friskere og gladere ved å øke det fysiske aktivitetsnivået på arbeidsplassen.

Dytt helseprodukter

Dytt AS er et heleid datterselskap av svenske Tappa Service som består av 45 personer som arbeider på kontorer i Sverige, Danmark, Tyskland og Holland. Tappa ble først etablert i Sverige, og konseptet ble utviklet av den idérike gründeren Börje Börjesson i samarbeid med en ernæringsekspert og en kompetent webavdeling. Grunntanken bak konseptet var å tilby et enkelt og morsomt program som skulle stimulere til mer fysisk aktivitet på arbeidsplassen. ALLE skulle kunne delta! Uavhengig av fysisk form, kjønn eller alder.

I Norge startet de opp deres virksomhet i 2007 som første land utenfor Sverige. De som jobber på Dytt arbeider med salg, markedsføring og kundebehandling. De har også knyttet til seg ernærings- og treningseksperter som bistår dem med fagkunnskap. I Sverige sitter en utviklingsavdeling som kontinuerlig arbeider med å finne på nye konsepter, og samtidig tar seg av all programmering, design og webutvikling.

Misjon og visjon

De har en misjon om å gjøre ansatte i norske organisasjoner friskere og gladere ved å øke det fysiske aktivitetsnivået på arbeidsplassen. Deres store visjon er å være et naturlig førstevalg for organisasjoner som ønsker å ivareta sine ansattes helse.

Bakgrunn

Stadig flere organisasjoner ser nytten av å legge til rette for fysisk aktivitet på arbeidsplassen, og veldig mange har allerede gode eksisterende treningstilbud de ansatte kan benytte seg av. Problemet med de tradisjonelle aktivitetstilbudene er imidlertid at man sjelden får med seg de som virkelig behøver treningen, men stort sett når de som allerede er fysisk aktive. Dette ønsker de på Dytt å gjøre noe med. Ved å tilby enkle, engasjerende og morsomme konsepter som passer for alle får de med en meget høy deltakerandel blant de ansatte, og viktigst av alt, de får med seg de som aldri tidligere har deltatt på bedriftsidrett eller benyttet trimrommet tidligere.

Konseptene deres har blitt veldig populære på meget kort tid, og de samarbeider allerede med flere av de største private og offentlige aktørene i landet.

Hjemmeside dytt.no



Spar penger - kjøp nå